Céline Fall 2012 RTW



58 odpowiedzi na “Céline Fall 2012 RTW”

  1. Laura pomocy. Pamiętam jak kiedyś pisałaś o metalicznym lakierze do paznokci ktoś wysłał link na allegro. Chcę teraz kupić i za nic nie mogę sobie przypomnieć jak to się nazywało. jeśli pamiętasz proszę napisz mi, albo jeśli ktoś z was pamięta. Z góry ślicznie dziękuję.

  2. Lura,co ciekawego można robic w Ostrawie (nie chodzi mi o palenie marihuany) czy są jakieś miejsca które warto odwiedzić?

  3. mogłabyś częściej dodawać takie notki ale z jakimś komentarzem! w momencie, gdy nie masz możliwości dodania outfitowej.

  4. bez sensu, każdy może wejśc sobie na vogue.com i pooglądac nowe kolekcje. mój komenatarz też nie będzie niczym odkrywczym. ja wrzucam tylko to, co wywiera na mnie ogromne wrażenie, co będzie dla mnie inspiracją przy kompletowaniu jesiennej garderoby 😉

  5. Grzywka nietwarzowa? ;o Grzywki są o wiele bardziej twarzowe od przedziałków, które tylko sprawiają, że twarz jest bardziej pociągła i widać każdą asymetryczność twarzy…

  6. Lauro,
    wiem, że może nie powinnam drążyć tego tematu, ale chciałam się wypowiedzieć , bo spokoju mi nie daje ta Twoja "niezaradność"… a raczej to, jaką ludzie mają chorą mentalność!!! Czy naprawdę są osoby, które spodziewają się na blog modowym (tematyka lekka,rozrywkowa) tematów o trudach życia codziennego?! Jak ktoś śmie W OGÓLE SIĘ ZASTANAWIAĆ skąd bierzesz pieniądze?! Może powinnaś jeszcze wkleić rozliczenie z urzędem skarbowym, swoje i swoich rodziców?!
    Wydaje mi się, że każda normalna osoba (!!!) wchodzi na taki blog, aby się zrelaksować, zainspirować- pomyśleć o ciuszkach, kosmetykach, szmatkach i błyszczykach! Potrzebuje tego każda kobieta- i studentka, i sprzedawczyni w mięsnym, i dyrektorka banku…
    Więc jeśli ktoś uważa, że Cię ZNA (a chyba tak, skoro określa Cię mianem osoby niezaradnej, nieporadnej) po kilku wpisach na blogu o takiej właśnie lekkiej tematyce…pozostaje mu współczuć…

    PS. Mój ojciec jest logistykiem w dużej międzynarodowej firmie, ma prawo jazdy na 3 kategorie, utrzymuje dużą rodzinę- ostatnio przyszło mu jechać autobusem- ZA ŻADNE SKARBY ŚWIATA NIE POTRAFIŁ SKASOWAĆ BILETU, musiał prosić o pomoc obcych ludzi:) …ba, nawet zdarzyło mu się kiedyś upić i wrócić do domu bez buta (!!!)… a na pewno nikt nie uznałby go za NIEZARADNEGO…

    Przepraszam, że się rozpisałam Lauro… ale myślę, że należą Ci się przeprosiny za takie komentarze! Jako autorka świetnego bloga, dostarczasz nam- czytelniczkom niezwykłych inspiracji modowych, bardzo przyjemnie się bloga czyta i ogląda- miło się w taki sposób zrelaksować i "odmóżdżyć"…
    Pozdrawiam,
    Kalina

  7. Oglądałaś "Salę samobójców", Laura? Jestem ciekawa, czy Ty też jarasz się tym filmem jak większość Polski, bo mnie wizja drącego się osiemnastolatka jakoś odepchnęła, aniżeli zachwyciła. :/

  8. spójrz na twarze tych modelek. te grzywki je oszepecają (tylko ta jedna bez wyglada ładnie) w ogóle taka grzywka czyni twarz taką mniej rasową. według mnie takie grzywki to tylko wtedy jak ktoś naprawdę MUSI bo ma np. bardzo wysokie czoło, ogólnie masakra

  9. O wiele lepiej wyglądałyby w spiętych włosach, lub z przedziałkiem na środku. Niektóre z nich są naprawdę ładne z twarzy.

  10. Podasz tytuł/y książki/ek, która/e najmniej przypadła/y Ci do gustu? (Zgaduję, że wymienisz jakiś grafomańskie "dzieła" Paula Kołela haha)

  11. spodziewałam się Bóg wie czego a ten film wg. mnie totalna kaszana, jedyne emocje jakie czułam podczas oglądania to chcęc ja nie wiem, chwycenia tego rozpieszczonego gówniarza za nastroszony łeb i pierdolnięcia nim o ścianę żeby wytłuc te wyimaginowane żałosne problemy + ta postawa rodziców, że sobie na takie cos pozwalają zaraz od razu zrobic z gówniarzem porządek i wyslac do jakiegoś internatu

  12. chyba nie ma takich, sięgając po pozycję z górym wiem, czego się spodziewac. albo sięgam po klasykę literatury, gdzie nie sposób się na czymś zawieśc albo ze 'świeższcyh' autorów wybieram między tymi, ktorych znam, którzy piszą w takim a nie innym klimacie, jedne pozycje podobają mi się mniej, inne abrdziej, ale nigdy nie ma LIPY

  13. ogólnie sama szukam obcisłej spódniczki czarnej z białymi bokami ale dluższej. przed kolano albo za kolano. ta jest za krótka, przy takiej dlugości imo nie wygląda to fajnie. no i ten różowy pasek…

  14. te grzywki tak,ale ogolnie grzywki dodaja uroku. przedzialki sprawiaja ze sie wyglada starzej i tak jakos ostro

  15. Laura masz juz jakies propozycje wspolpracy od jakis firm? bo qwydaje mi sie ze jak jeszcze nikt nie napisal to na pewno niebawem tak bedzie!
    i sobie bedziesz zarabiac jakies pieniadze

  16. sporo ale na nie nie przystaję, bo nie zamierzam dla kasy/ciuchów reklamowac rzeczy, które mi się nie podobają i wciskac ludziom kitu, że się tym jaram. a z interesujących propozycji – za warunek stawiają posiadanie fanpage'a na fejsie a na razie nie chce mi sie tego zakładac, organizowac, muszę miec wene 😀

  17. Zestaw z przedostatniego zdjęcia – coś pięknego!

    /Masz w planach założenie konta na filmwebie? 😉 czasem polecasz dobre filmy, a wiadomo, że po każdym obejrzanym nie będziesz pisać nowej notki. Filmweb dobra rzecz, polecam!

  18. chętnie bym założyła ale jak sobie pomyślę, że mam znajdowac całą masę dobrych filmów, jakie widziałam (a jak już bym miała tam konto, to chcialabym, żeby było wszystko!) to mi się odechciewa, haha. póki co na moim facebooku w zakładce filmy sporo się tego nazbierało

  19. miałam podobne obawy, konto założyłam rok temu, a do dziś przypominam sobie o filmach, które oglądałam i powinnam ocenić 😉 nie trzeba wszystkiego robić od razu, a dla kinomaniaków, że tak powiem, portal pomocny

  20. widzisz chyba nie mam tak wysokiego iq jak Ty… a tak serio to nie domyslilam sie i sie najnormalniej w swiecie zapytalam, jestem z lubelszczyzny(taaak Polska B i takie tam)i nie slyszalam nigdy takiego 'powiedzonka'

  21. taaa, czepiajcie sie, pewnie 🙂 mimo matur z ang 100% tez nie znalam tego 'super na czasie' powiedzonka, oh, shame on me ! ;c

  22. wyrażenie 'in my opinion' każda osoba znająca podstawy angielskiego zrozumie, skrótu 'imo' niekoniecznie… ale laura już na to nie wpadła ;/

  23. ŻEBYŚ WIEDZIAŁA, założyc fanpage to żaden problem ale jeszcze trzeba miec jakikolwiek pomysł na to, żeby go prowadzic a ja takowego jak na razie nie mam, bo nie chcę żeby to wyglądało jak te fanpejdże, których jedyną aktywnością jest wrzucanie zdjęc z tumblr'a

  24. ja jebie… "haha tak sie zastanawiam co znaczy to słynne 'imo' w kontekscie zdania :D" z tej wypowiedzi można wywnioskowac, że osoba wie, co znaczy imo ale nie rozumie dlaczego wstawiłam to w takim konteksccie,więc odpowiedziałam grzecznie… a tymczasem…

  25. 'no tak, założyć funpage to wielki problem i trzeba mieć do tego wenę'
    nie napisała tego osoba która zaczęla ten watek

  26. raczej można wywnioskować, że osoba nie wiedziała co znaczy rozwinięcie skrótu, bo znaczenie na pewno, wnioskuję to po tym że użycie tego skrótu w Twoim zdaniu było bardzo logiczne, praktycznie to logiczne jest wszędzie, bo człowiek w tym co przekazuje powinien wyrażać właśnie swoją opinię 😉 whatever xD

  27. no wedlug mnie jak ktoś nie wie to pyta 'co to znaczy' a nie 'co znaczy w KONTEKSCIE tego zdania' to tak jakby rozumiała słowo a pytała sie dlaczego akurat tutaj, w takim kontekście, go użyłam, proste

  28. w sumie interpretacja dowolna, ale nie sądziłam że użycie przez Ciebie skrótu 'imo' może okazać się kwestią sporną… 😉

  29. ja jebie zapytalam się normalnie a tu wielka burza, zle sformułowałam pytanie, myslalam ze to jakies regionalne 'słowko' tak jak np w poznaniu wiara mowi sie na ludzi. dobrze, utwierdziliscie mnie w przekonaniu ze jestem nieduczonym debilem i musze z tym zyc:< a tym czasem lece uczyc sie wszystkich skrótow j. polskiego, angileksiego i dla rozrywki niemieckiego. GŁUPIA JA!

  30. pewnie masz na myśli dopięcie woalki do zwykłej beanie a'la Sander – nie, potrzebuję czarnej zwykłej beanie bez żadnych naszywek itp

  31. Co z wami… brzydkie modelki ale to nieważne, paskudne fryzury fuj, okropne ubrania, a wszystkie się jarają bo trendi kolekcja z pokazu fashion fashion i Laurze się podoba to trzeba się podlizać xD Może gdyby te ubranka były obcisłe, a nie oversized, ale i tak… koszmarne, a już to ostatnie zdjęcie jak mocherowa sprzątaczka kibli. Wyjątkiem jest przedostania biel. Chociaż na Tobie Lauruniu wszystko wyglądałoby zajebiaszczo i stylowo, haha.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.